Der er ikke krav om pladsbillet i Arrivas tog, men der er krav om pladsbillet hos DSB (undtagen i S-tog). Læs mere her

Fejl i priser 7. januar 2019

Enkelte passagerer kan have betalt for meget for deres billet.

Hvis du har købt en enkeltbillet til en rejse på Fyn, i Jylland eller for en rejse mellem Fyn og Jylland mandag d. 7. januar 2019 i tidsrummet 13.50-16.20, kan det være, at du har betalt mellem 1 og 9 kroner for meget for billetten. Det beklager vi meget. 

Hvis du har købt din billet i Arrivas app, på arriva.dk, Arrivas billetautomat eller hos et Arriva betjent salgssted, har du mulighed for at få refunderet det beløb, du har betalt for meget. 

Skriv til kundeservice@arriva.dk, og send os en kopi af din billet, så refunderer vi det skyldige beløb.

Du kan forvente pengene på din Nem Konto i løbet af ca. 10 arbejdsdage.