OBS: Der er krav om mundbind i al offentlig transport, inkl. i tog, bus og på stationer, fra lørdag d. 22. august til 31. oktober. Læs mere her.

Fra d. 12.08 er der indført krav om pladsbillet i DSBs InterCity og InterCityLyn-tog. Læs mere om DSB pladsbillet her.

Kontakt Arriva Tog

 
Har du spørgsmål eller input, hører vi meget gerne fra dig. Vores Kundeservice sidder klar til at hjælpe ved telefonerne på 70 80 44 44 alle dage i tidsrummet fra kl. 6 til 24. Du kan også kontakte os skriftligt ved at vælge dit emne nedenfor. Bemærk venligst, at vi besvarer skriftlige henvendelser hurtigst muligt og senest inden 10 hverdage. 

Skriv til kundeservice

Kontrolafgift
  
  1. Jeg glemte mit Pendler- eller Ungdomskort og fik en kontrolafgift: Benyt denne kontaktformular.
  2. Jeg har mistet betalingsoplysningerne: Benyt denne kontaktformular.
  3. Jeg vil gerne klage over en kontrolafgift: Benyt denne kontaktformular

Man kan scrolle til højre i tabellen

Rejsetidsgaranti
 
  1. Jeg vil søge om Arriva Rejsetidsgaranti: Benyt denne kontaktformular.
  2. Jeg vil gerne søge om Arriva Pendlerrejsetidsgaranti: Benyt denne kontaktformular.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Købte billetter
 
  1. Jeg har ikke modtaget min købte billet: Benyt denne kontaktformular.
  2. Jeg har købt en forkert billet, købt for mange billetter eller har en ubenyttet billet: Benyt denne kontaktformular.
  3. Jeg har øvrige henvendelser vedrørende købte billetter: Benyt denne kontaktformular.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Pendlerplus

  1. Klik her for at stille et spørgsmål om PendlerPlus.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Hittegods
 
  1. Jeg har glemt noget i toget, eller har spørgsmål vedrørende hittegods: Benyt denne kontaktformular.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Grupperejse
 
  1. Jeg ønsker at bestille en grupperejse eller har spørgsmål til grupperejser: Benyt denne kontaktformular.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Andre typer henvendelser
 
  1. Klik her for at stille et spørgsmål om produkter eller service.
  2. Jeg vil gerne klage over produkter eller service: Benyt denne kontaktformular.
  3. Klik her hvis du har fået forkert / mangelfuld rejseinformation.
  4. Hvis du vil klage over en rejseoplevelse skal du benytte denne kontaktformular.
  5. Klik her hvis du vil klage over at dit tog var forsinket / blev aflyst.
  6. Drejer din henvendelse sig om noget helt andet? Benyt denne kontaktformular.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Vær opdateret med seneste nyt fra Arriva

Vil du have chancen for at vinde 2 dagsbilletter til Arrivas tog?

Så tilmeld dig Arrivas nyhedsbrev og deltag i konkurrencen. Samtidig bliver du blandt de første til at høre om spændende nyheder og gode tilbud. 

Tilmeld nyhedsbrev

Arriva station stop