Vi oplever i øjeblikket problemer med vores kontaktformular. Man kan opleve fejl på siden og vil ikke modtage svar eller bekræftelse på, at henvendelsen er sendt. Vi modtager alle henvendelser og vil besvare dem hurtigst muligt i den rækkefølge, de er modtaget, når fejlen er løst. Bemærk, at længere svartid kan forekomme.

DinBus

 
Arriva har lavet en ny kundetilfredshedsapp til vores passagerer, som kan bruges på alle Arrivas buslinjer i hele Movias område.  

Med DinBus kan du nemt og hurtigt give feedback til os, når du rejser med en af Arrivas busser. Har du et problem på din rejse, som vi skal være opmærksomme på, eller vil du give os ros? 

Vi vil gerne gøre rejsen med Arriva endnu bedre, og derfor har vi brug for, at du fortæller om din rejse med os. Vi vil nemlig gerne have hurtig besked, hvis der er noget, vi kan gøre bedre. På den måde hjælper du os med at give dig og alle andre, der kører med vores busser, en endnu bedre rejseoplevelse. 

Hvordan gør jeg? 

Du kan downloade app’en i App Store og Google Play. Appen hedder ”DinBus”. 

Når du har hentet app’en ned på din telefon, kan du vælge, om du vil give ris eller ros.

I app’en vil du blive bedt om at fortælle, hvilken bus du kører med, og hvornår du har haft oplevelsen. På den måde ved vi, hvor vi skal sætte ind, for at gøre din rejseoplevelse med os endnu bedre næste gang. 

Download her