Kontakt Arriva Tog

 
Har du spørgsmål eller input, hører vi meget gerne fra dig. Vores Kundeservice sidder klar til at hjælpe ved telefonerne på 70 80 44 44 alle dage i tidsrummet fra kl. 6 til 24. Du kan også kontakte os skriftligt ved at vælge dit emne nedenfor. 

Bemærk venligst, at vi besvarer skriftlige henvendelser hurtigst muligt og senest inden 10 hverdage.

Grundet ekstraordinær travlhed har vi i øjeblikket længere svartid end normalt på vores skriftlige henvendelser.

Vi besvarer alle henvendelser hurtigst muligt og i den rækkefølge, vi modtager dem. Vi takker for din tålmodighed.

 

Vi oplever i øjeblikket problemer med vores kontaktformular. Vi arbejder på at løse problemet og opfordrer til at prøve igen senere.

Skriv til Arriva Togs Kundeservice

Kontrolafgift

 

Har du spørgsmål til kontrolafgifter? Du kan tjekke om du kan finde svaret på vores side om kontrolafgifter.


  1. Jeg glemte mit Pendler- eller Ungdomskort og fik en kontrolafgift: Benyt denne kontaktformular.
  2. Jeg har mistet betalingsoplysningerne: Benyt denne kontaktformular.
  3. Jeg vil gerne klage over en kontrolafgift: Benyt denne kontaktformular

Man kan scrolle til højre i tabellen

Rejsetidsgaranti

 

Her kan du læse mere om, hvordan du kan få kompensation, hvis dit tog er forsinket eller aflyst. Indsend din ansøgning om kompensation her:

  1. Jeg vil søge om Arriva Rejsetidsgaranti: Benyt denne kontaktformular.
  2. Jeg vil søge om Arriva Pendlerrejsetidsgaranti: Benyt denne kontaktformular.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Købte billetter

 

Husk at du altid kan læse mere om de forskellige typer billetter på produktsiden for hver enkelt billet.

 

  1. Jeg har ikke modtaget min købte billet: Benyt denne kontaktformular.
  2. Jeg har købt en forkert billet, købt for mange billetter eller har en ubenyttet billet: Benyt denne kontaktformular.
  3. Jeg har øvrige henvendelser vedrørende købte billetter: Benyt denne kontaktformular.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Arriva + (Premium)

 

Læs mere om Arriva+ og Arriva+ Premium.

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål? Så klik her for at stille et spørgsmål om Arriva + eller Arriva + Premium.

 

Man kan scrolle til højre i tabellen

Hittegods

 

Læs her om hvordan Arriva Tog håndterer glemte sager og hittegods.


  1. Benyt denne kontaktformular, hvis du har glemt noget i toget, eller har spørgsmål vedrørende hittegods.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Grupperejse
 
  1. Jeg ønsker at bestille en grupperejse eller har spørgsmål til grupperejser: Benyt denne kontaktformular.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Andre typer henvendelser
 
  1. Klik her for at stille et spørgsmål om produkter eller service.
  2. Jeg vil gerne klage over produkter eller service: Benyt denne kontaktformular.
  3. Klik her hvis du har fået forkert / mangelfuld rejseinformation.
  4. Hvis du vil klage over en rejseoplevelse, skal du benytte denne kontaktformular.
  5. Klik her hvis du vil klage over at dit tog var forsinket / blev aflyst.
  6. Drejer din henvendelse sig om noget helt andet? Benyt denne kontaktformular.

Man kan scrolle til højre i tabellen

Bliv opdateret med seneste nyt fra Arriva

Modtag information om produkter, køreplaner, kampagner, spændende konkurrencer og andre nyheder fra Arriva direkte i din indbakke. Du kan altid ændre dine præferencer her.

Tilmeld dig nyhedsbrev

Arriva station stop