Er uheldet ude?
Hvis du har været ude for et uheld eller en skade, som du mener, at Arriva er erstatningsansvarlig for, kan du kontakte vores skadeafdeling.
Vær opmærksom på at mange skader kan være dækket af din egen forsikring. Anmeld derfor først skaden til din egen forsikring, der vil rette henvendelse til os, hvis der er behov for det.
Dit forsikringsselskab har brug for en række oplysninger, for at de kan behandle din skade. Vi har skrevet en vejledning så du kan give dit forsikringsselskab de oplysninger, de har brug for. Læs vores vejledning her.
Dækker dit forsikringsselskab ikke skaden, kan du henvende dig til os, så ser vi på sagen hurtigst muligt.
Har vi behov for yderligere oplysninger fra dig, herunder dokumentation for dit krav, vil vi bede dig om disse hurtigst muligt. Har du vidner til uheldet/skaden er det en fordel, hvis du indsender vidneerklæringer med det samme.
Ring til os på 7230 2653 alle hverdage kl. 9-15
Send os en mail på skade@arriva.dk
Arriva Danmark A/S
Att.: Claims
Skøjtevej 26
2770 Kastrup
Såfremt du har været ude for et uheld eller en skade i en weekend eller på en helligdag, kan du anmelde din skade ved at sende en mail på skade@arriva.dk eller kontakte vores skadeafdeling telefonisk den først kommende hverdag.
Man kan scrolle til højre i tabellen
Ønsker du at anmelde en skade i forbindelse med DriveNow, bedes du sende en e-mail til skade@drive-now.dk
Har du spørgsmål eller kommentarer vedr. en skade, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på 8025 3222 hele døgnet rundt.
Du kan læse mere på DriveNows blog her.
Man kan scrolle til højre i tabellen
Arriva er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi har modtaget om dig i forbindelse med din sag. Her kan du få oplyst, hvordan vi behandler dine personoplysninger:
- Oplysning i forbindelse med arbejdsskader
- Oplysning i forbindelse med tingskader
- Oplysning i forbindelse med personskader
- Oplysning til dig, der har været vidne til en skade
Man kan scrolle til højre i tabellen