Tilbagebetaling af togbilletter
Her kan du finde og annullere din togbillet købt i Arrivas webshop. Du kan også læse mere om tilbagebetaling af togbilletter.
Ubenyttede billetter og kort købt via web eller app skal refunderes via den salgskanal, hvor de er købt.
Her kan du se hvilke billettyper, der kan refunderes. Mulighederne for tilbagebetaling fremgår af produktsiden for den enkelte billettype. Fristen for tilbagebetaling fremgår af din kvitteringsmail for billetkøbet.
Følgende billettyper kan tilbagebetales
- Enkeltbillet
- Arriva YourWay købt med tilbagebetalingsret
- DSB Orange Fri
- Arriva Cykelbillet
- Arriva Pendlerkort
Følgende billetter kan ikke tilbagebetales:
- Arriva YourWay uden tilbagebetalingsret
- Arriva OneDay
- Arriva Cykel Dagsbillet
- Arriva Grænsebillet
- DSB Orange
Læs de generelle tilbagebetalingsbetingelser her.
Ofte stillede spørgsmål om tilbagebetaling af billetter
Hvorfor er tilbagebetalingsknappen væk?
Hvis knappen til tilbagebetaling ikke fremgår af billetten i Arriva Tog App, betyder det at billetten ikke kan refunderes. Det er enten fordi det er en billettype, der ikke kan refunderes, eller fordi tidsfristen for tilbagebetaling er overskredet.
Hvorfor står der at ordren ikke kan refunderes?
Hvis du har indtastet din e-mail og ordrenummeret på den billet, du ønsker refunderet, og du så får beskeden: ”ordren kan ikke refunderes,” betyder det at billetten enten er en type, der ikke kan refunderes, eller at tidsfristen for tilbagebetaling er overskredet.
Mit tog blev aflyst. Kan jeg få tilbagebetalt min billet?
Læs her hvad du kan gøre, hvis dit tog bliver aflyst eller meget forsinket.