Fra søndag d. 19. december 2021 er der krav om pladsbillet og coronapas i DSB's InterCity- og Lyntog. OBS. Gælder ikke i Arrivas tog.

Der er fortsat krav om mundbind/visir i den kollektive trafik samt på stationer, perroner og ved stoppesteder.

Tilbagebetaling af billetter


Du kan selv tilbagebetale billetter købt på arriva.dk og i Arriva Tog app. Betingelserne for refundering finder du på arriva.dk under den enkelte billettype. 

Tilbagebetal din billet her

Særlige tilbagebetalingsregler ifm. COVID-19

Grundet myndighedernes seneste tiltag, har vi besluttet at genindføre følgende særlige tilbagebetalingsregler:

  • Resterende rejsedage på Arriva Flex og Pendlerkort refunderes gebyrfrit.

  • Enkeltbilletter, Arriva OneDay, Arriva YourWay (med og uden tilbagebetalingsret), DSB Orange og Orange Fri refunderes uden gebyr op til dagen før afgang.

  • Arriva Cykelbillet og Arriva Pladsbillet refunderes gebyrfrit op til dagen før afgang.

De særlige tilbagebetalingsregler gælder foreløbigt til og med d. 31. januar 2022 ved skriftlig henvendelse til Arriva Kundeservice senest dagen før afgang.

Har du spørgsmål vedr. tilbagebetaling af billetter i forbindelse med COVID-19, kan du kontakte Kundeservice på tlf. 70 80 44 44.

Senest opdateret d. 10.12.2021.

Ofte stillede spørgsmål om tilbagebetaling af billetter

Hvor kan jeg få refunderet min billet købt i en billetautomat?
Billetter købt i billetautomaten kan tilbagebetales i betjente billetsalg senest dagen før afrejse.