Hvis dit økonomi-/ERP-system kan danne en elektronisk faktura, kan du installere Sprooms integrationsløsning. Det kræver ikke teknisk indsigt og tager under 10 minutter. Læs mere og kom hurtigt i gang.
Husk, at alle fakturaer skal indeholde den reference (indkøbsordrenummer), som du har fået oplyst af din rekvirent hos Arriva, og det 8-cifrede nummer skal stå i den elektroniske fakturas felt 'Købers ordrenr.'
BEMÆRK: Vi sender fakturaer retur, hvis fakturaen ikke indeholder de rigtige informationer. Sender vi en faktura retur, bedes du, som leverandør, kontakte den medarbejder i Arrivas forretningsenheder, der har afgivet ordren, for at få de manglende oplysninger. Hvis jeres faktura bliver afvist, så skal I ikke sende en kreditnota, men blot fremsende en ny faktura indeholdende de manglende oplysninger (indkøbsordrenummer).
Anvender din virksomhed et eksternt firma til fakturahåndtering, er det dit ansvar som leverandør at orientere det pågældende firma om reglerne for fakturaer til Arrivas forretningsenheder.
Er du ny leverandør til en af Arrivas forretnings enheder, så kan du ikke fremsende en faktura før du er blevet oprettet i vores systemer. Dette sker gennem din rekvirent hos Arriva. Fremsender du trods ovenstående en faktura, så vil denne blive afvist.
Vi modtager fakturaer i formaterne OIOUBL og SVEFAK.
Danske selskaber
|
|
|
Arriva Danmark A/S
|
GLN/EAN 5790002188978
|
CVR 18429101
|
Arriva Service A/S
|
GLN/EAN 5790002491030
|
CVR 39944316
|
Arriva Tog A/S
|
GLN/EAN 5790002188923
|
CVR 12245904
|
Arriva Insurance A/S |
GLN/EAN 5790002395222 |
CVR 27430988 |
Busdan 32.1 A/S
|
GLN/EAN 5790002188916
|
CVR 12885075
|
UCplus A/S
|
GLN/EAN 5790002195532
|
CVR 21620378
|