Ny fælles kundetilfredshedsanalyse

Ny fælles kundetilfredshedsanalyse for kollektiv transport

Den nye kundetilfredshedsanalyse har fokus på kundernes samlede oplevelse i den kollektive transport og læring trafikvirksomhederne imellem.

Arriva indgår i samarbejde om ny fælles kundetilfredshedsanalyse

Arriva har sammen med de øvrige trafikvirksomheder i Danmark udviklet en nye fælles, årlig kundetilfredshedsanalyse. Analysen er landsdækkende og går på tværs af trafikvirksomheder og transportformer. Den er  gennemført online og omfatter kunder, som bruger kollektiv transport minimum en gang årligt. Analysen er gennemført af analyseinstituttet Wilke, og baserer sig på ca. 12.000 besvarelser.

Analysen belyser kollektiv transport på tværs af bus, tog, letbane og metro

Den nye analyse belyser tilfredsheden i den kollektive transport på tværs af bus, tog, letbane og metro i hele Danmark. Både i forhold til, hvordan kunderne generelt oplever den kollektive transport, og hvordan de oplever sammenhængen, når de benytter flere transportmidler på en rejse. 
 
Med analysen vil sektoren også gerne afdække kundernes tilfredshed med de enkelte trafikvirksomheder. Det giver den enkelte virksomhed mulighed for benchmarke sig indbyrdes, blive inspireret og lære af hinanden, og dermed følge op på, hvordan vi løbende gør kundeoplevelsen med kollektiv transport endnu bedre.

Du kan læse den nye fælles kundetilfredshedsanalyse her.
 
God læselyst!

×

Brug af cookies på arriva.dk

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse, bl.a. så vi kan huske dine seneste indtastninger. Ved at benytte arriva.dk accepterer du vores brug af cookies.